tiistai 15. toukokuuta 2012

10 faktaa...

1. Sairastan 1.tyypin diabetesta ja endometrioosia

2. Vihaan olla yötä muualla kuin kotona. Kotona mulla on ollut monta vuotta samat tyynyt ja sama peitto. Ilman niitä uni ei tule.

3. Heräämiseni kestää aamulla 1,5 tuntia, jonka jälkeen olen valmis lähtemään liikenteeseen. Juon kahva, selaan uutiset, luen blogit läpi, meikkaan ja pesen hampaat. Vasta näiden jälkeen vien koiran ulos.

4. Kirjoitan blogia salassa. Tälläkin hetkellä autossa kännykällä :-D en ole kertonut blogista kenellekään. Voin luottaa vain itseeni. Ja maailmassa on ihmisiä joiden ei tarvitse tietää näitäkään asioita.

5. Olen joutunut stalkkereiden uhriksi työni takia. Tämän takia autoni ei ole nimissäni, liittymäni on salainen, facebookki on hyvin suojattu a en lisäile puolituttuja kaveriksi. Olen joutunut yhden kyttääjän takia muuttamaankin kaksi kertaa peräkkäin.

6. Tahtoisin vaihtaa ammattia. Haluaisin uusia haasteita, mutta tällä hetkellä rahallinen tilanne ei anna periksi.

7. Olen perfektionisti, kun teen jotain luovaa, kuten piirrän, teen kotisivuja tai siivoan. Kaikki pitää olla täydellistä.

8. Olen ulospäinsuuntautunut, mutta silti minulla on vain pari hyvää ystävää. Minulle on vaikeaa ystävystyä niin hyvin, että voisin jakaa arkeni heidän kanssaan. Ja minun on vaikea päästää ihmisiä lähelleni.

9. Toimin yleensä hetken mielijohteesta. Ainoa asia mitä todella oon harkinnut on koiran osto. Olen alkanut miettimättä seurustelemaan yms. Ja hankkinut kodittoman kissan!

10. Sanon asiat kaunistelematta suoraan. Tämän takia olen pilannut monen päivän ja itsetunnon. Häpeän suurinta osaa, mutta kun ne vaan tulevat suustani!! Luonnollisestihan ei ole muutakuin minun mielipiteeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti